מגוון הרצאות בעלות ערך מוסף בתחום הקמעונאות וניהול החנויות:
- תארוז לי בבקשה מוצר וחוויה – הלקוחות רוצים לקנות מוצר, אבל קונים תחושה שמושפעת מחוויות. איך מוכרים את החוויה הנכונה?
- זה נתון לשינוי? – משבר הקורונה מהווה זרז שינוי וחיבור החנויות הפיזיות לעולם הדאטה ואיסוף הנתונים זה כבר לא נתון לשינוי. אילו נתונים והזדמנויות יובילו את החנויות הפיזיות לשינוי מוצלח?
- שרק לא ישגעו לי את המוח– הכל מתחיל אצלנו במוח. הוא משפיע על חויית הקונה והחלטות הקנייה. הוא גורם לקנייה להתבצע. אז איך משפיעים עליו בחנות?